Log ind på mine sider for at rapportere en fejlleverance eller reklamation, returnere produkter og se aktuelle returneringssager.
Hvis du ikke har et login, skal du kontakte kundeservice via lunainternational@luna.se
På mine sider under Retur & Reklamation kan du enkelt:
RETUR OG REKLAMATION
Med hensyn til reklamationer har I en garantiperiode på mindst 1 år, dette kan variere afhængigt af varemærket. Behandlingstiden på en reklamation kan variere afhængigt af sagen
For at en returnering kan godkendes, skal følgende vilkår være opfyldt:
➢ Produktet skal være ubeskadiget, umærket og i samme stand som da det blev solgt.
➢ Emballagen skal være ubeskadiget og i original stand, dvs. fri for prismærkning, etiketter, tape osv.
➢ Returnering af fødevarer, kemiske produkter, temperaturfølsomme produkter eller andre produkter, der er datomærket eller på anden måde har en begrænset levetid, godkendes ikke.
➢ Produktet skal være lagerført af leverandøren på returneringstidspunktet.
➢ Der må maksimalt være gået seks måneder fra leverandøren leverede produktet til kunden.
➢ Kampagne- og sæsonvarer kan ikke returneres.
Anden info: Hvis du har solgt et produkt til en slutkunde, bedes du meddele salgsdatoen i din ansøgning.
Ved spørgsmål vedrørende din returnering/reklamationssag:
Mail: retur@luna.se
Telefon: 0322-606260
LOGISTIKSUPPORT
Hvornår skal du kontakte Luna Logistiksupport?
Når det omhandler følgende;
➢ Der er leveret forkert artikel
➢ Under- / overleveringer
➢ Beskadigede varer ved levering
➢ Manglende varer
Gældende transportreklamationer:
I tilfælde af en transportreklamation har du 7 kalenderdage fra modtagelsen af leveringen til at anmelde beskadigede varer til os på supporten. I tilfælde af en reklamation er det vigtigt, at du bidrager med fotos og et fragtbrev med notering af skaden til transportøren. Hvis det drejer sig om en skjult skade, bedes du informere om dette i din anmeldelse.